Vandaag besteld = Uiterlijk morgen verzonden!

Betaalmethode & Retourneren

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Bij Bliss the label kan met iDEAL of Bancontact betaald worden.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren? 

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Bliss the label heb je de mogelijkheid jouw bestelling te retourneren. Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst (zonder opgave van reden) te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product(en) retour te sturen. 

 

Wat zijn de retourvoorwaarden? 

  • Het item/items dient binnen 14 dagen na ontvangst retour bij ons te zijn gemeld.
  • Het item/items dient binnen 14 dagen na annulering retour te zijn gezonden.
  • De artikelen mogen niet zijn gedragen/gebruikt.
  • Oorbellen morgen vanwege hygiëne niet retour gestuurd worden.
  • Sale items kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Wanneer je je item(s) wilt retourneren, stuur ons dan een mailtje of een berichtje via Instagram. Zet daarbij je naam, ordernummer van je bestelling, geef aan welke producten je wilt retourneren en de eventuele reden van retour.

Je krijgt dan een e-mail waarin staat hoe je je product(en) moet retourneren en wat ons retouradres is.

Als koper ben je zelf verantwoordelijk voor het retourneren van gekochte item(s). De kosten van het terugsturen zijn voor de koper. Mocht de retour niet aankomen, dan heb je als koper zelf de bewijslast dat het retour verzonden is.

 

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten? 

Na ontvangst van je retourzending duurt het maximaal 14 werkdagen tot dat het aankoopbedrag (inclusief de verzendkosten wanneer de gehele bestelling geretourneerd wordt, exclusief de verzendkosten wanneer een deel van de bestelling geretourneerd wordt) terug op de bankrekening staat die je gebruikt hebt tijden het plaatsen van de bestelling.  

Is het sieraad kapot gegaan?  

Bij Bliss the label heb je vrijwel altijd recht op 30 dagen garantie na aankoop van jouw product. Stuur een foto waarop duidelijk te zien is wat er kapot is gegaan naar info.blissthelabel@gmail.com of @blissthelabel.nl op Instagram en dan helpen we je verder.